Jeżeli dokonałeś/aś zakupów jako GOŚĆ (bez rejestracji) na naszej stronie i nastąpił problem
z logowaniem się do Twojego banku za pośrednictwem systemu Przelewy24 a Twoje zamówienie „Oczekuje na płatność Przelewy24”
Napisz do nas na adres e-mail biuro@dzieciakowo-butik.pl wysyłając informacje o takim zajściu oraz numer zamówienia.
Przekształcimy Twoje konto GOŚĆ na pełno prawne konto.
Na adres e-mail na który było dokonane zamówienie zostanie wysłany automatyczny e-mail z wygenerowanym przez system hasło.
Gdy otrzymasz na swój adres e-mail hasło należy wejść na naszą stronę www.dzieciakowo-butik.pl
Należy kliknąć w ZALOGUJ SIĘ
Wpisać e-mail na który było dokonane zamówienie oraz wygenerowane przez system hasło.
Następnie MOJE KONTO
HISTORIA I SZCZEGÓŁY ZAMÓWIEŃ
ODSZUKAĆ Z LISTY ZAMÓWIENIE Z OZNACZENIEM
„Oczekiwanie na płatność Przelewy24”
i kliknąć Szczegóły
NASTĘPNIE
ZOSTANIESZ PRZEKIEROWANY/NA DO WYBORU BANKU ORAZ STRONY LOGOWANIA WYBRANEGO BANKU.
JEŻELI NADAL BĘDZIESZ MIAŁ/A PROBLEMY
PROSIMY O KONTAKT
TELEFONICZNY 505 365 298 W GODZINACH PRACY SKLEPU.